Heeft u een vraag? Kijkt u dan eerst bij 'Meest gestelde vragen', misschien wordt uw vraag hier al beantwoord. Zo niet, vult u dan onderstaand contactformulier in en onze klantenservice zal uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
(binnen 24 uur)

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

Is uw vraag niet beantwoord onder meest gestelde vragen, mail ons dan via onderstaand contactformulier.

Wij zijn bereikbaar van dinsdag t/m vrijdag van 9:30 tot 17:30. Op maandag zijn wij geopened van 12:00 tot 17:30. Vanaf 11 november 2017 zijn wij ook op zaterdag geopend.

Smartphone-Onderdelenshop, Doetinchem

KVK Nummer: 09182852
BTW Nummer: NL162386977B01
Edisonstraat 80
7006 RE Doetinchem
0314645678
info@smartphone-onderdelenshop.nl

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.